شکست ژاپن وکره جنوبی وپیروزی استرالیا وچین
تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, | 7:31 | نویسنده : حسین

روز پنجم از مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در آسیا با شکست ژاپن و کره جنوبی و پیروزی استرالیا و چین همراه بود.
  در ادامه بازی‌های مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در آسیا امروز چند بازی در گروه‌های مختلف برگزار شد که طی آن ژاپن و کره جنوبی مقابل رقبای خود تن به شکست دادند. 
 در گروه A، تیم فوتبال چین که دیگر امیدی به صعود از گروهش ندارد، میهمان سنگاپور بود و در پایان توانست با چهار گل این تیم را شکست دهد تا جمع امتیازاتش را به عدد شش برساند.
 در گروه B، لبنان شگفتی ساز شد و توانست در خانه با نتیجه‌ دو بر یک کره جنوبی را شکست دهد. لبنان با این پیروزی 10 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل کمتر نسبت به کره جنوبی در رده دوم جدول باقی ماند.
 در دیگر بازی این گروه کویت و امارات از دقایقی پیش به مصاف هم رفته‌اند که امارات تا دقیقه 25 با نتیجه یک بر صفر از حریفش پیش است.
 اما در گروه C، کره شمالی حذف شده، با یک گل ژاپن را شکست داد. البته ژاپن پیش از این بازی به همراه ازبکستان صعود خود را به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی قطعی کرده بود و انگیزه زیادی برای این دیدار نداشت.
 در دیگر دیدار این گروه ازبکستان با چهار گل تاجیکستان را در هم کوبید تا با 13 امتیاز بالاتر از ژاپن به صدر این جدول این گروه صعود کند.
 همچنین در گروه D، استرالیا در خانه تایلند با یک گل پیروز شد. در بازی دیگر این گروه تا ساعاتی دیگر عربستان میزبان عمان خواهد بود که نتیجه‌ این بازی تا حد زیادی سرنوشت تیم دوم صعود کننده از این گروه را مشخص خواهد کرد.
 در گروه E هم ایران با حساب چهار بر یک از سد اندونزی گذشت تا با توجه به تساوی بحرین و قطر(0-0) ،صعودش را به دور بعد قطعی کرده باشد


به نام خدا به نام خدا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ